نمایندگی اشتعال اراک در قزوین

شرکت مهندسی صنایع اشتعال اراک از سال ۱۳۶۱ با هدف ساخت تجهیزات جانبی بویلرهای بخار ,فایر تیوپ , آب گرم و روغن داغ در شهر اراک که با مدیریت بخش خصوصی آغاز به کار کرد .
شرکت اشتعال اراک افتخار حضور فهرست وندور شرکتهای نفت،پتروشیم و گاز همچنین عضویت درانجمن های تخصصی استصنا، ستصا، صنعت تاسیسات، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی کنسرسیوم شیرسازان ایران و انجمن تخصصی مراکز تحقیق وتوسعه صنایع ومعادن رادارد.
گواهینامه های مربوط به کیفیت کالا شامل:
ISO 9001-2008و ISO TS/29001:2010 و CE MARKING اروپا می باشد. استاندارد مورد استفاده شرکت BS-DIN می باشد
شرکت مهندسی اشتعال اراک به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات دیگ بخار، دیگ آب گرم و دیگ روغن داغ در ایران این شرکت با پشتوانه مالی و عملی خود توانسته محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا در زمینه مشعل و شیرآلات مختلف تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

این شرکت از سال ۱۳۸۲ اقدام به مدرنیزه کردن خط تولید خود نمود و در حال حاضر با مدرنترین تجهیزات طراحی و ساخت قدم به عرصه تولید محصولاتی نموده که تکنولوژی آنها صرفاً در انحصار چند شرکت غربی است و این حرکت توجه آنها را به خود جلب نموده است .

شرکت صنعت ماندگار نماینده رسمی ماشین سازی اراک ، اشتعال اراک و شرکت ابزار دقیق عیوض ارائه دهنده ی خدمات فروش و پس از فروش دیگ های بخار واتر تیوب و فایرتیوب ، آبگرم و انواع ملزومات لایت گاز و گازوئیل بویلر ، نواع مشعل های ایرانی و خارجی از جمله وایساپ آلمان ، انواع تجهیزات کنترل و ابزاردقیق ENDRESS+HAUSER , ROSEMONT , ABB و … ، فروش انحصاری انواع ترمومتر دما ، گیچ فشار TRERICE آمریکا در ایران بصورت واردات مستقیم از اروپا آماده ارائه خدمات هرچه بهتر به صنعت می باشد و بسیار مفتخریم که با کمک به صنعت ایران راه را برای پیشرفت هر چه بیشتر کشورمان ایران عزیز هموار می سازیم .

اکنون با گذشت ربع قرن تجربه و رشد کمی و کیفی پیوسته اکنون شرکت در زمره بزرگترین و معتبرترین سازندگان تجهیزات دیگهای بخار آب گرم و روغن داغ در ایران و خاور میانه می باشد.

محصولات توسعه یافته


کادر فنی شرکت پس از سالها تجربه موفق در طراحی و تولید با آمیزه ای از مهارت , تخصص و دانش همواره به طیف محصولات شرکت بطور پیوسته در حال گسترش است و اکنون شامل موارد ذیل می باشد:

شیرآلات دیگهای بخار با ظرفیت تولید بخار ۱۰۰۰ – ۳۲۰۰۰ Kg/Hr با حداکثرفشار کاری ۳۰۰ Psi

شیرآلات دیگهای بخار

مشعل های گاز سوز و دوگانه سوز PRESSURE JET & ROTARY CUP)oil – gas)

مشعل های گازسوز و دوگانه سوز

کنترل کننده های سطح آب ، نمایش دهنده سطح آب ، تجهیزات خط گاز مشعل ، کنترل پانل دیگهای بخار ، آب گرم و روغن داغ

کنترل کننده های سطح آب